کانتورینگ صورت های گرد

کانتورینگ صورت های گرد

کانتورینگ صورت های گرد

مجله گل گیس در ادامه مطلب کانتورینگ صورت، در این مقاله نحوه انجام کانتورینگ برای صورت های گرد را مورد بررسی قرار می دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله کانتورینگ صورت های گرد را بیاموزید.

 برای انجام این کار شما به موارد زیر نیاز دارید.

  • پالت کانتورینگ
  • برس

مراحل انجام کار به شرح ذیل است.

  • در اولین مرحله صورت تان را آماده کنید. یعنی یک رنگ پایه روشن روی صورت تان بگذارید.
  • در مرحله دوم با استفاده از یک هایلایتر یعنی پودری که برای نشانه گذاری روی صورت استفاده می شود نواحی خاص را تعیین کنید. تعیین نواحی مورد نظر کانتورینگ را درست از وسط پیشانی شروع کنید. بعد پل روی بینی و بعد مرکز چانه را نشانه گذاری کنید. بعد زیر ناحیه چشم مثلث های معکوس بلند بکشید. مقداری از پودر هایلایتر (پودر یا سایه ای که برای نشانه گذاری به کار می برید) را روی استخوان گونه ها هم بکشید.
  • مرحله سوم بعد از تعیین نواحی مهم صورت، مرحله کانتورینگ است. برای کانتورینگ از یک سایه کم رنگ با رنگی در مایه های خاکستری و قهوه ای استفاده کنید. این کار از برق زدن صورت چلوگیری شود. با استفاده از یک قلم مو کانتورینگ را از کنار گوش ها شروع کنید و یک خط ب را مستقیم به سمت پایین بکشید.روی شقیقه ها را به شکل حرف C انگلیسی کانتور کنید. برای باریک تر کردن بینی در دو طرف بینی از بالا به پایین با قلم مو سایه را بکشید. این کار باعث می شود بینی کوچکتر به نظر برسد.
  • مرحله چهارم مرحله محو کردن رنگ ها رو صورت است. و این مرحله همان مرحله ای است که جادو می کند. از یک برس کوچک کرکی برای نواحی که روی آنها سایه زده اید استفاده کنید. رنگ ها را ترکیب کرده و روی نواحی تعیین شده پخش و محو کنید. برای این کار برس را به آرامی روی صورت فشار داده و بچرخانید. حالا از یک برس کانتورینگ بزرگ استفاده کرده و رنگ ها را کاملا محو کنید. هدف این است که سطح صورت و رنگ ها کاملا یکدست به نظر برسد. بنابراین دقت کنید که رنگ ها کاملا روی صورت محو شده باشند و خطوط سایه ها مشخص نباشد.
  • برای ماندگار کردن کانتورینگ صورت تان، از یک پودر ثابت کننده و در صورت تمایل پودر نیمه شفاف و یک پودر پاش صورت استفاده کنید. پودر را به آرامی روی صورت بپاشید و با استفاده از برس پخش کنید.