چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟

چطور قد بلند به نظر برسیم و سبک لباس مناسب این کار چیست؟

چطور قد بلند به نظر برسیم ؟ اگر شما جزء کوتاه قدها هستید، طبیعی است که ممکن است احساس کمی ناراحتی در مورد این وضعیت داشته باشید؛ و گاهی اوقات آرزو می‌کنید که کاش قد بلندتری داشتید. مجله گل گیس در این مقاله چند ترفند را که می‌تواند با همراهی کمد لباس شما، کمک کند تا این وضعیت بهبود پیدا کند، ارائه می‌دهد.

چطور قد بلند به نظر برسیم ؟

شلوار جین و دامن بلند ترکیبی هستند که می توانند باعث شود اسکلت و نمای بدن شما بلندتر به نظر برسد. شما می توانید همچنین از لوازم تزئینی و اکسسوارهایی استفاده کنید که توجهات را به نیم تنه بالایی شما جلب می کند. مواردی مانند کلاه های بزرگ و یا روسری از جمله این اکسسوارها هستند.

همچنین با یک ترفند کوچک شما می توانید قد خود را بلندتر جلوه دهید. صاف و راست نشستن باعث می شود که شما در کل بدنتان احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. در واقع بهتر است که شما احساس بهتری درباره خودتان داشته باشید و با اعتماد به نفس بیشتری به قدتان نگاه کنید.

روش اول: انتخاب شلوار یا دامن

اگر نمی دانیم که چطور قد بلند تر به نظر برسیم می توانید شلوار جین را انتخاب کنید. اگر شما توجهی به سبک ستاره شدن نداشته باشید انتخاب شلوار جین با دمپای گشاد و بلند می تواند توجه را به نیم تنه پایینی شما جلب کند و باعث شود پاهای شما بلندتر به نظر برسند . توجه داشته باشید که شلوارجین نباید روی زمین کشیده شود چون در آن صورت شما به جای اینکه بلندتر به نظر آیید کوتاهتر جلوه می کنید .

انتخاب لباس های فاق بلند و چسبان. اگر شما علاقمند هستید که اینگونه لباس ها را بپوشید توجه داشته باشید که از کمربندی که دور کمر و بالای باسن بسته می شود استفاده کنید . که این باعث می شود که بدن شما بهتر به نظر بیاید و کل قالب بدن شما تقارن و تناسب بهتری داشته باشد . لباسهایی که خیلی دراز و گشاد و شل هستند مانند این است که شما در آنها غرق شده اید و باید از پوشیدن آنها اجتناب کنید . شما باید دامن های کمر دار تا سر زانو بپوشید و لباس ماکسی و گشاد استفاده نکنید .

انتخاب شلوار یا دامن شلواری بلند. بستن کمر در بالاتر به شما کمک می کند که پاهای شما بلندتر به نظر برسد . زمانی که می خواهید دامن و یا شلوار انتخاب کنید دنبال آنهایی باشید که دکمه و یا زیپ روی کمر آنها استفاده شده باشد . پایینی که می افتد روی باسن شما خیلی کمتر احتمال داره که فریم بدن شما را بلندتر کنه . اگر شما مشکل پیدا کردن لباس های فاق بلند را دارید در سبک های کلاسیک دنبال این نوع لباسها بگردید چون خیلی از آنها نیز لباسهایی دارند که میان تنه را بلندتر نشان می دهد .

اطمینان پیداکنید که شکمتان بیرون نمی افتد. اگر شما از شلوارهای ساگی که روی لگن ( باسن ) بسته می شود استفاده کنید یا آن را طوری طراحی می کنید که اینگونه به نظر بیاید دقت کنید که شلوارهای ساگی در حالت عادی غیرمعمول هستند و می توانند مخصوصا ناخوشایند جلوه کنند اگر شما در زمره افراد کوتاه قد هستید . شلوارهای ساگی هست باعث میشه که شما کوتاه قدتر به نظر برسید .  و اگر شما نمی توانید شلوار جدیدی بگیرید همان شلوارساگی را بالاتر بکشید تا پایین نیاید و آن را با کمربند محکم ببندید .

انتهای قد شلوار شما باید لب به لب مچ پایتان باشد. اگر توجه شما به بلند جلوه دادن قدتان است باید اینکار را انجام دهید چون در صورت آویزان شدن شلوار روی مچ پاها و ایجاد نمای زننده از پاها باعث کوتاه نشان دادن قد شما خواهد شد . اگر شما واقعا مصمم هستید برای پیداکردن یک جفت مناسب شلوار، شما می توانید همیشه یک جفت طراحی شده سایز را داشته باشید یا پایین شلوار را در صورت نیاز به حالت پاکتی کنید .

چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟ روش دوم  : تاپ و بلوز

با هر مدلی که لباس می پوشید از لباسی استفاده کنید که در ناحیه گردن حالت V شکل داشته باشد . گردن V شکل برای اضافه کردن ارتفاع بدن عالی عمل می کند و باعث می شود کل فریم بدن شما بلندتر به نظر برسد . بنابراین همیشه در هنگام خرید به این مساله توجه و دقت داشته باشید . برای مثال می توانید از یک تی شرت با یقه v شکل با یک شلوارجین و یا شلوار براق بلند استفاده کنید . زمانی که پیراهن میپوشید می توانید دکمه های انتهایی را بسته و چند دکمه بالایی را باز گذاشته تا حالت v  شکل در قسمت یقه آن با خواباندن آن قسمت از یقه  ایجاد شود .

تاپ هایتان را تو بذارید . اگر نیم تنه شما کوتاهتر و پاهای شما بلندتر می باشد شما در ظاهر قدبلندتر به نظر میرسید . برای بلند نشان دادن قالب کلی بدنتان ، این عادت را داشته باشید که هر زمان که می توانید ، پیراهن تان را داخل شلوار بگذارید ، این کار بخصوص با شلوارهای فاق بلند خوب جلوه می کند . به عنوان مثال اگر شما از شلوار و پیراهن برای رفتن در محیط کار استفاده می کنید با توگذاشن پیراهنتان در شلوار کافی است که با یک نگاه حرفه ای بلندتر به نظر برسید .

انتخاب آستین های باریک تر. به دنبال این هستید که چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟ توجه کنید که انتخاب آستین های ضخیم علی الخصوص زمانی که بازوهای شما را به شدت درخود بگیرد ، باعث می شود که خطوط دیدی را ایجاد نماید که شما در نگاه کلی کوتاهتر به نظر برسید . آستین های باریک انتخاب مناسبتری هستند اگر شما می خواهید بلندتر به نظر برسید آنها بازوهای شما را متمایز نشان می دهند. این کار طول کل قاب بدن شما راافزایش خواهد داد . برای مثال برای یک کت و شلوار اسلیم از یک جلیقه تنگ و سبک که در اطراف آستین چسبان تر است استفاده کنید .

انتخاب تاپ های چسبان باعث می شود که بخشی از بدن شما در لباس غرق شود و این باعث می شود که هیکل شما کوچک و کوچکتر نشان داده شود و همچنین تاپ هایی که کمی چسبانتر و کوچکتر هستند باعث کشیده شدن بدن و بلند نشان دادن آن می شوند . برای مثال در زمستان از زاکت های بزرگ و خیره کننده استفاده نکنید به جای آن از زاکت هایی استفاده کنید که چسبان به بدن شما باشند .

چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟ روش سوم :استفاده کردن از لوازم جانبی و تزئینی.

کفش هایی را بپوشید که قالب کلی پاها را افزایش دهد ، کفش های پاشنه بلند و یا کفش هایی که در عین سادگی کمی پاشنه آنها بلندتر است انتخاب بهتری میتونند باشند . اگر در پاشنه خود احساس ناراحتی می کنید از صندل و یا کفش های رنگی که به پاهای خود می آید استفاده نمائید . چکمه هایی که تا زانو هستند نیز می توانند به کشیدگی بدن کمک کنند. هنگام انتخاب کفش پاشنه دار یا از رنگ های خنثی استفاده کنید و یا رنگ آن را با لباس و یا جوراب خود مطابقت دهید . این کمک می کند که پاهای شما بلندتر نشان داده شود .

کت کوتاه یا ژاکت های بافتنی کوتاه را انتخاب کنید . اگر شما از کت یا ژاکت های بافتنی و یا چیزی شبیه به آن استفاده می کنید از نوع کوتاه آن استفاه کنید چون باعث می شود که نیمه تنه بالایی شما را کوتاهتر نشان داده و درنتیجه قد پاهای شما و ارتفاع کلی شما را بلندتر جلوه می دهد. به عنوان مثال ژاکت های بافتنی و یا کت هایی را استفاده کنید که انتهای کت تا بالای باسن شما باشد . اگر از کت و شلوار برای رفتن به محیط کار استفاده می کنید کتی را بپوشید که قد آن تا بالای باسن شما باشد . جوراب و شلوار خود را باهم ست کنید. اگر از جوراب هایی استفاده می کنید که از نظر رنگ بندی به وضوح قابل مشاهده و دیدن است ، مطمئن شوید که رنگ جوراب مورد نظرتان با رنگ شلوارتان همخوانی داشته باشد. رنگ های تک رنگ باعث می شود که در یک نگاه شما کشیده تر و بلندتر به نظر برسید. به عنوان مثال شلوار مشکی را می توان با جوراب های سیاه ست نمود .

از کلاه و یا روسری استفاده کنید . که این باعث بوجود آمدن توازن و تعادل بین دو نیم تنه شما می شود و همچنین با توجه کردن به سمت نیم تنه بالایی شما و چهره می تواند شما را بلندتر نشان دهد .  سعی کنید که از یک کلاه و یا یک روسری که دور گردن بسته می شود استفاده کنید و همچنین از لباسهایی استفاده کنید که بتواند که یک ویزگی چهره شما مانند رنگ چشمتان را تکرار کند که اینکار باعث توجه به سمت نیم تنه بالایی شما خواهد گردید . به عنوان مثال اگر شما چشم های بزرگ و قهوه ای رنگی دارید از یک کلاه یا روسری قهوه ای رنگ استفاده کنید .

یک کمربند باریک را امتحان کنید . کمربندها می توانند برای شلوار ، دامن و یا لباسهای کمردار استفاده بشوند و محکم و جذب بستن آن ها به لباس می تواند کمک کند که پاهای شما را بلندتر نشان دهد . برای داشتن بهترین نتایج از این استفاده از کمربندهای پوستی استفاده کنید که این کمربندها هرچه بزرگ تر باشد کل بدن شما را کوچکتر جلوه می دهد . به عنوان نمونه اگر شما از لباسی استفاده می کنید که در قسمت وسط لباس کمی شل تر و گشتادتر است می توانید با استفاده از کمربند این موضوع را برطرف کنید.

نمی دانید که چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟ جهت پوشش تان از لباس های تک رنگ استفاده کنید صرفا نظر از لوازم جانبی به عنوان تزئیناتی که روی لباس ها استفاده می شود. به عنوان مثال اگر شما از یک زاکت سیاه با یک شلوار سیاه استفاده می کنید می توانید آن را با یک کمربند سیاه و سفید و یا شال کمری ست نمایید .

از لوازم تزئینی در نیمه تنه بالایی استفاده کنید . اگر از کت می پوشید از کت هایی با جیب های مربع شکل و یا از کراوات های رنگ روشن استفاده نمایید و یا پیراهن هایی که جیب هایی در ناحیه نیم تنه بالایی دارند استفاده کنید ، چون زمانی که شما از چنین تزئیناتی بهره می برید باعث می شود که چشم بیینده بصورت تماشایی از ناحیه نیم تنه پایینی و پاهای شما به سمت ناحیه بالایی بدن شما خیره شود و این خود موجب می شود که چشم به سطح ارتفاع بیشتری برسد .

چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟ روش چهارم : بهبود وضعیت شما

نمی دانید که چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟ صاف و ایستاده باشید ، صاف و راست ایستادن مستقیم بدون قوز کردن می تواند شما را بلندتر نشان دهد . تاندون ها و ستون فقرات خود را صاف کنید شانه های خود را عقب کشیده و بالا آورده و پاهای خود را محکم روی زمین بگذارید و از بدن خود حمایت کنید و آن را به سمت بالا بکشید . در طول روز از موقعیت بدن خودتان آگاهی داشته باشید تا بتوانید خودتان را ببوسید .

نمی دانید که چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟ صاف و مستقیم روی صندلی بنشینید . شما زمانی که وضعیت نشستنتان را روی صندلی درست حفظ کنید می توانید موقع بلند شدن نیز این وضعیت را داشته باشید . زمانی که شما مجبورید که پشت یک میز با ساعات طولانی را بنشینید این باعث ضعیف شدن شانه هایتان شده و باید دقت کنید که در هر لحظه مراقب خودتان و نوع نشستنتان باشید .

نمی دانید که چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟ کشش کمر و باسن زمانی که پشت میز هستید . انجام تمرینات کششی در پشت میز می تواند وضعیت بدنی خوبی را برای شما داشته باشد . در طول زمانی که در حال انجام کار در پشت میز هستید روی تمرینات کششی لگن و چانه خود خوب کار کنید .

نمی دانید که چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟ برای کشیدگی چانه خود تکنیک چانه را بکار ببرید بدین صورت که شانه های خود را به عقب ببرید و چانه خود را به سمت عقب سر هدایت کنید و فشار وارد کنید تا در چانه خود حالت یک غبغب ایجاد شود اینکار را برای مدت ۳۰ ثانیه نگه دارید و برای سه بار در روز نیز تکرارش کنید .

نمی دانید که چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟برای تمرین ناحیه باسن ، برای یک استراحت کوتاه از پشت میز خود بلند شوید سپس زانو را روی زانوی دیگر قرارداده به فاصله طول بازو از دیوار فاصله بگیرید و سپس با دست محکم به دیوار فشار دهید و با کف پای آزاد به سطح زمین فشار آورید و مجددا همین کار را با زانو و پای دیگرتان تکرار کنید .

نمی دانید که چطور قد بلند تر به نظر برسیم؟ حرکات کششی روی زمین را انجام دهید انجام این نوع حرکات می تواند به بهبود وضعیت بدن شما کمک کند به راحتی روی زمین دراز بکشید و کشش بدنتان را انجام دهید تا زمانی که راحت هستید سپس یک استراحت کوتاهی داشته باشید و ده نفس عمیق بکشید و مجددا این حرکت را برای مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه تکرار نمایید .


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید