چند نکته مهم در مورد استفاده و انتخاب عطر

چند نکته مهم در مورد استفاده و انتخاب عطر

عطر زدن یکی از ویژگی های بارز افرادی که به شیک پوشی معروفند اما همین افراد گاهی همراه با بوی خوش خود می توانند در استفاده و انتخاب عطر خود دچار اشتباه شده و دیگران را وادار کنند در مورد شخصیت آن ها طور دیگری رفتار و برداشت کنند. در ادامه این مطلب چند اشتباه رایج در استفاده و انتخاب عطر را برای شما بر خواهیم شمرد امیدواریم شما این اشتباهات را تکرار نکنید.

چند سوال ساده در مورد استفاده و انتخاب عطر

چرا عطر زدن در هوای محصور بد است؟

حدود ۳۰٪ از آمریکایی ها دچار حساسیت به محصولات معطر هستند و وقتی که شما قبل از قرار گرفتن در محیط بسته ای مانند اتوبوس و مترو، از عطرهای تند استفاده می کنید می توانید باعث آزار ۳۰ درصد از افراد در آن محل شوید. به همین دلیل است که ممکن است مردم از قرار گرفتن در محیط بسته ای که حتی بوی خوش اما تندی در آن وجود داشته باشند بیزار باشند. این افراد علائمی متداول مانند سردرد، آبریزش چشم، عطسه، سرگیجه، حملات آسم و مشکلات تنفسی را بعد از استشمام بوی عطرهای تند تجربه می کنند. پس اگر قرار است امروز در محیط بسته ای قرار بگیرید عطر ملایمی به خود بزنید. این طور دیگر نه دیگران را آزار خواهید داد و نه برداشت آن ها را در مورد شخصیت خود بد می کنید.

چند نکته مهم در مورد استفاده و انتخاب عطر
چند نکته مهم در مورد استفاده و انتخاب عطر

چطور از یکنواخت شدن بوی عطر اطمینان حاصل کنیم؟

بعد از استفاده از عطر زمانی نیاز است که عطر در سراسر بدن و لباس شما پخش شده و تنها در نقطه ای از بدنتان باقی نماند. برای اینکه بتوانید این یکنواختی را سریع تر ایجاد کنید باید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا باید پس از استفاده از عطر در فضای باز چند دقیقه راه بروید تا عطر با استفاده از جریان ها هوا در بدنتان پخش شود. نکته بعدی این که از اسپری کردن چندین باره عطر در طول روز به بدنتان جلوگیری کنید. حتی اگر می خواهید عطرتان را تجدید کنید حتما در فضای باز قرار بگیرید. استفاده از مواد شستشو دهنده خوش بو و حتی ضد عرق های مناسب در حمام می تواند نیاز شما به استفاده زیاد از عطر را کاهش دهد.

چطور به دیگران بفهمانیم که عطرشان آزار دهنده است؟

یکی از راه های ساده برای این که به همکارمان کاملا محترمانه بفهمانیم که عطرش مناسب محیط های بسته نیست این است که برای تولدش عطری مناسب که بوی ملایمی دارد را به او هدیه دهیم. به این صورت محترمانه نظر خود را ابراز کرده ایم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید