کانتورینگ صورت های مثلثی

کانتورینگ صورت های مثلثی

کانتورینگ صورت های مثلثی

مجله گل گیس در ادامه مطلب کانتورینگ صورت، در این مقاله نحوه انجام کانتورینگ صورت های مثلثی را مورد بررسی قرار می دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله کانتورینگ صورت های مثلثی را بیاموزید.

 برای انجام این کار شما به موارد زیر نیاز دارید.

  • پالت کانتورینگ
  • برس

مراحل انجام کار به شرح ذیل است

  • در اولین مرحله صورت تان را آماده کنید. یعنی با استفاده از مرطوب کننده مناسب و پودر مناسب یک رنگ پایه روی صورت تان بگذارید.
  • در مرحله دوم با استفاده از یک هایلایتر قسمت های مورد نظر صورت را نشانه گذاری کنید. تعیین نواحی مورد نظر  را با یک نیم دایره در وسط پیشانی شروع کنید. در ادامه همان ناحیه مستقیم از وسط پیشانی پایین بیایید و روی تیغه بینی را هم هایلایت کنید. سپس مرکز چانه و نواحی زیر چشم ها را هم هایلایت کنید.
  • مرحله سوم بعد از تعیین نواحی مهم صورت و هایلایت کردن آنها با رنگ روشن، مرحله کانتورینگ است. برای کانتورینگ ابتدا رنگ سایه را انتخاب کنید. سپس با استفاده از یک قلم مو  برای کانتور کردن قسمت زیر استخوان های گونه را کانتور کنید. برای این کار از نزدیک بالای گوش شروع کرده و تا وسط گونه ها پایین بیایید.
  • مرحله چهارم مرحله محو کردن رنگ ها روی صورت است. و این مرحله همان مرحله ای است که جادو می کند. نکته کلیدی در این قسمت این است که ابتدا نواحی هایلایت شده و سپس زیر گونه ها محو کنید. هدف این است که سطح صورت و رنگ ها کاملا یکدست به نظر برسد. بنابراین دقت کنید که رنگ ها کاملا روی صورت محو شده باشند و خطوط سایه ها مشخص نباشد.
  • برای ماندگار کردن کانتورینگ صورت تان، از یک پودر ثابت کننده و در صورت تمایل پودر نیمه شفاف و یک پودر پاش صورت استفاده کنید. پودر را به آرامی روی صورت بپاشید و با استفاده از برس پخش کنید. برای گرم تر کردن رنگ پوست می توانید از یک پودر برنزه تر و یا قرمز تر هم استفاده کنید.

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید