عادت ماهانه و روز بد مو

عادت ماهانه و روز بد مو های شما

اکثر زنان در دوران قاعدگی دچار درد شکم، نفخ و خستگی می شوند این یک روند طبیعی است اما تا به حال به تاثیر این دوران بر روی زیبایی خود فکر کرده اید؟ تحقیقات جدید نشان داده که تغییرات در سطح مو تاثیر دوران قاعدگی است. زنان تاثیرات متفاوت را در این دوران دریافت می کنند برخی از آنها موهایشان خشک شده و برخی دیگر چرب می شود. حتی زبری و صافی مو نیز در این دوران توسط برخی از افراد احساس می شود. البته صاف شدن مو در این دوران سهم افراد خوش شانس است. در این مطلب می خواهیم چند نکته ساده در ارتباط با عادت ماهانه و روز بد مو های شما را بیان کنیم.

عادت ماهانه و روز بد مو های شما
عادت ماهانه و روز بد مو های شما

افرادی که در این دوران با تغییرات شدید در ظاهر موهای خود رو به رو می شوند بهتر است چند نکته را رعایت کنند. اول آن که سعی کنید از شامپوهای خاصی در این دوران استفاده کنید به عنوان مثال اگر تجربه دارید که با شروع دوران قاعدگی موهایتان خشک می شود از چند روز قبل از شامپو مخصوص موهای خشک استفاده کنید. دوم آن که پوست سر در این دوران بسیار حساس است اگر قصد دارید موهایتان را رنگ کنید سعی کنید طوری برنامه ریزی کنید که با این دوران متقاون نباشد.

عادت ماهانه و روز بد مو های شما
عادت ماهانه و روز بد مو های شما

حتی اگر در این دوران احساس می کنید موهایتان بیش از حد زیر شده، می توانید به صورت ملایم از حالت دهنده های مو مانند بیگودی و دستگاه ویو استفاده کنید. به هر حال تاثیرات و تغییرات دوران قاعدگی و ایجاد چند روز بد برای موهای شما اجتناب نا پذیر است. سعی کنید با رعایت این نکات اثر این تغییرات را کاهش دهید.