زن در قاب تصویر برترین عکاسان جهان

زن در قاب تصویر برترین عکاسان جهان

۱۵ زن در قاب تصویر برترین عکاسان جهان، تصاویری است بدیع و شاید عجیب از زنان در موقعیت های مختلف. در این تصاویر هیچ حقه و فوتوشاپی صورت نگرفته و همگی در فضای باز و یا آتلیه و با لنز دوربین گرفته شده است و اطمینان دارم که این تصاویر شما را شگفت زده خواهد کرد، به فکر فرو خواهد برد و گاهی لبخندی از سر شادی یا افسوس به لبانتان خواهد آورد.

به طور معمول تصاویری از زبان در رسانه ها منتشر می شود که تنها نمادی از زیبایی و جاذبه است؛ در حالی که در تصاویر زیر نگاهی عمیق تر به ذات و وجود زنان شده است. هر عکس هنری، دساتانی دارد و بیانگر حالات و روایاتی است که می تواند همزات پنداری مخاطب را برانگیزد.

این زن در قاب تصویر چه می گوید

امیداورم که از تصویر زن در قاب تصویر عکسان مطرح جهان لذت برده باشید. این تصاویر از ۱۴ عکاس مختلف انتخاب شده بود و مضامین متفاوت و گوناگونی را به نمایش گذاشته بود. از تصویر زنی شناور در اتاق خانه اش تا تصویری که وی را سر وی را اسیر در تنگ ماهی و یا قفس نشان داده و تصویری که زن را به مثابه عروسک خیمه شب بازی به نمایش کشیده، و همچنین تصاویر زن در قابی از جهان معاصر در فضاهایی هم چون مترو و خودروی شخصی در حال آرایش، خشمگین شدن و در کنار کتاب بودن و…

شما بگویید که از هر تصویر چه برداشتی دارید و یا حسی را به شما منتقل می کند.

این تصاویر ادامه دارد…