ترکیبات گیاهی برای سفت شدن سینه

اگر به دنبال خوش فرم کردن سینه هستید علاوه بر انجام تمرینات ورزشی مناسب نباید از نسخه های زیر قافل شوید در این نسخه ها ما ترکیبات گیاهی برای سفت شدن سینه را به شما معرفی می کنیم. به کمک این ترکیبات می توانید سینه ها را سفت کرده و از کوچک ماندن آن ها اطمینان حاصل کنید.

ترکیبات گیاهی موثر جهت سفت شدن سینه

روش اول

برای کوچک ماندن و سفت شدن سینه های افتاده، کافی است ۱۰۰ گرم زاج، فرقی ندارد زاج سفید باشد یا سیاه، را کاملا ساییده و با مقدار روغن گلسرخ مخلوط کنید. این ترکیب باید شبیه به خمیر باشد. از این مخلوط به مدت ۲ هفته بر روی سینه ها مالیده و چندین ساعت آن ها را ببندید.

روش دوم

حدود ۵۰ گرم چربی گاو را بر روی حرارت غیر مستقیم ذوب کنید. یک عدد بادمجان را در سایه خشک کرده و آن را به شکل پودر در آورید. این دو ماده را با هم مخلوط کرده و مقداری از آن را روزانه بر روی پستان ها ماده و به مدت ۱۰ ساعت آن ها را ببندید.

روش سوم

۴۰ گرم گیاه مازو را با ۴۰ گرم گل ارمنی مخلوط کرده و بکوبید. پودر را با کمی عسل به شکل خمیر درآورده و بر روی سینه ها بمالید.

ترکیبات گیاهی برای سفت شدن سینه
ترکیبات گیاهی برای سفت شدن سینه

روش چهارم

به مقدار مساوی از اقاقیا و صمغ عربی را بکوبید سپس با آب آن را به شکل خمیر درآورید. از این مخلوط شب ها بر روی سینه مالیده و صبح ها با آب ولگرم بشویید.

روش پنجم

ترکیب بادرنجبویه و بارهنگ نیز برای سفت شدن سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد به میزان مساوی از بارهنگ و بادرنجبویه ای که در سرکه پخته شده است را با هم مخلوط کرده و آن ها را بر روی سینه ها بمالید.

روش ششم

پوست انار نیز برای سفت شدن سینه موثر است. به میزان مساوی از پوست انار، آرد جو و چوب درخت گز را کوبیده و با مقداری شیر در ظرف فلزی ریخته و مقداری بجوشانید. این مخلوط را هر ماه بعد از دوران قاعدگی خود به مدت ۳ روز متوالی بر روی پستان ها بمالید.

البته یاد آور می شویم که استفاده از هر کدام از این روش ها بهتر است تحت نظر متخصص انجام گیرد و از طرفی ممکن است یک روش بر روی بدن شما جواب ندهد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید