آموزش اصلاح ابرو براساس شکل چشم ها

آموزش درست برداشتن ابرو ها با توجه به شکل چشم ها

زیبا ساختن ابرو میتونه تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کنه. منظور من فقط تغییر سبک ظاهر نیست، بلکه حالت چهره شماست. ابروهایی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستن، درست مانند موهای آرایش کرده که قاب چهره است و قاب عکس که زیباساز یک نقاشی زیبا میتونه باشه. اقراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو میتونه به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببره.

آرایش صورت
روش برداشتن ابرو

استفاده از موچین برای برداشتن ابروها یکی از موارد پر کاربرد خانم ها می باشه ابتدا ابروها را با کمی روغن و شیر پاک کن نرم کنین. پوست را محکم نگهدارید. موها را یک به یک در مسیر رشد مو در بیاورید بعد از اتمام کار ، کمپرس آب سرد روی ابرو گذاشته و مقداری ضدعفونی کننده برای جلوگیری از تورم روی ابرو بمالید.

حالا فرم دهی

برای فرم دادن به ابرو بهتر است از مداد و یا پودر استفاده کنیم. بهتر است که رنگ مداد مورد استفاده یک درجه روشن تر از ابروی اصلی انتخاب بشه. برای ابروهای خیلی روشن رنگ مداد کمی تیره تر توصیه می شه. قبل از مصرف مداد حتما ابروها را به طرف بالا و گوشه ابرو را به طرفین، در مسیر رشد موها برس کنین و بعدبا مداد نوک تیز خط نازک کشیده و به آرامی خط را پهن تر کرده و فرم بدید. می توان از پودر استفاده و با برس ابرو از گوشه داخل ابرو شروع، به طرف وسط ابرو و بعد به سمت گوشه خارجی ادامه داده و بعدبا یک برس تمیز پودرهای اضافی را تمیز نموده و حالت طبیعی به ابروها ببدید.

آموزش اصلاح ابرو براساس شکل چشم ها
آموزش اصلاح ابرو براساس شکل چشم ها

نحوه صحیح برداشتن ابرو بر اساس شکل چشم ها

چشم گرد ها

ابروهایی که ما برای چشم‌ها گرد در نظر می‌گیریم باید به شکل باشه که کمی از حالت گردی آن بکاهد در نتیجه باید بطور کلی ابروی کمان را حذف کنیم ابروانی که شکست داشته باشه هم به دلیل اینکه چشم را تا حدودی حالت می‌دهد هم حذف ‌می شه بنابراین فقط می‌توان برای چشم‌های گرد ابروی صاف را انتخاب کرد. برای این منظور کامل کمان ابرو را از بین می‌بریم.

چشم‌های درشت

برای این نوع چشم‌ها بهترین ابرو نسبت ۲ به ۱ تاج تا کمان وانتهای ابرو رو در نظر داشته باشیم که کمان ابرو در قسمت یک‌سوم بیرونی چشم قرار بگیره.

چشم‌های خمار

ما باید برای این نوع چشم‌ها نقص را از بین ببریم و چشم را بازتر نشان دهیم بنابراین برعکس چشم‌های گرد عمل می‌کنیم و سعی می‌کنیم ابرویی با شکست زیاد ایجاد کنیم و کمان ابرو را حرکت داده و کمی به داخل یعنی به وسط حرکت می‌دهیم برای این منظور از بالا دم ابرو حجم بیشتری برمی‌داریم و خالی می‌کنیم و شکست ابرو را زیادتر می‌کنیم و کمان را جلوتر می‌آوریم و زیر شکست ابرو را کمی خالی‌تر می‌کنیم در ضمن ابروهای پهن برای این نوع چشم‌ها برازنده نیست.

چشم‌های ریز

برای این نوع چشم هر چه ابرو بلندتر و کشیده‌تر باشه چشم‌ها را درشتر نشان می‌دهد بنابراین از قد ابرو کم نکنید وبه تناسبات کمان و دم ابرو هم دست نزنید و فقط سعی کنید که فرم منظمی به ابرو ها تون بدید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید