آموزش آرایش ویژه برای چشم های ریز

آموزش آرایش ویژه برای چشم های ریز

چشم های ریز هم می تونن جذاب باشن اگر شما بدونید که اونا رو باید چطور آرایش کنید! چگونه با آرایش چشم هام رو درشت کنم؟
در این مطلب با تکنیک های آرایش چشم آشنا شوید.در این مطلب ،ایده هایی ساده و کاملا کاربردی را برای درشت تر نشان دادن چشم های ریز با یک آرایش چشم زیبا به شما پیشنهاد خواهیم کرد. افراد دارای چشم هایی با اشکال و سایزهای متفاوتی هستن. برخی چشم ها باز،درشت،برجسته و برخی دیگه ،ریز و بسته هستن.در هر صورت همه اینها هدایای طبیعت هستن،اما در خصوص آرایش چشم ،افراد بیشتر مایلند چشمان خود را درشت تر از آنچه هست آرایش کنن.

مدل آرایش چشم

اول
البته امروزه روشهای جراحی متعددی برای اینکار وجود داره ،اما آنچه در این مقاله مد نظر ماست،ارائه ایده هایی در خصوص آرایش چشم های ریز و جذابیت بیشتر آنهاست. برای اینکار،ابتدا کل پلک بالا را با استفاده از سایه ای روشن پوشش بدید. سایه های نقره ای و عاجی ،رنگ های مناسبی برای چشم های ریز هستن.از سایه های خیلی سرد اجتناب کنین.در ضمن سایه های خیلی تیره هم ،چشم ها را کوچکتر نشان خواهند داد.
دوم
خط چشمی که برای این آرایش چشم ها استفاده می شه، بهتر است تیره تر از از سایه چشم باشه. کل چشم را خط چشم نکشید. در گوشه خارجی چشم ،خطی نازک بکشید و گوشه ها را کمی تیره کنین. خط چشمی که خیلی نازک یا خیلی ضخیم باشه،چشم را کوچک تر نشان میدهد.
سوم
کمی سایه روشن را روی استخوان زیر ابرو و درست دقیقا نصف گوشه خارجی این قسمت بزنید. انتخاب رنگ سایه خیلی مهم است . یک حالت سایه روشن میتونه زیباتر باشه. اینکار، های لایت زیبایی را به چشم ها و پلک های شما می بخشد. بهتر است از سایه های نزدیک به رنگ پوست استفاده کنین. مژه های بالا را با فر مژه حالت داده و دوبار ریمل قهوه ای تیره بزنید. اینکار مژه ها را از مرکز چشم دورتر کرده و سفیدی چشم ها را بیشتر نمایان می سازد.

آموزش آرایش ویژه برای چشم های ریز
آموزش آرایش ویژه برای چشم های ریز

چهارم
اگر قبل از ریمل از فرمژه استفاده کردید، صبر کنین تا ریمل شما خشک بشه و بعد از فر مژه استفاده کنین. یک ایده ساده برای بزرگتر نشان دادن چشم ها ،استفاده از مداد چشم سفید مایل به کرم،زیر پلک پایین است،می تونید مثل پلک بالا،خط ملایمی هم را هم در قسمت گوشه داخلی پلک پایین بکشید. برای بزرگ تر نشان دادن چشم های ریز ،به ابروها هم توجه خاصی داشته باشید.از یک متخصص آرایش بخواهید باتوجه به مدل چشم های شما ،ابروی زیبایی را برایتان طراحی کنه.این کار خیلی اهمیت داره.حالا ابروها را کمی سایه ابرو بزنید،کمان ابروها در بزرگ تر نشان دادن چشم ها نقش مهمی داره.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید