کرم پودرها و روش های استفاده از آن ها

کرم پودرها و روش های استفاده از آن ها

انواع کرم پودر ها
همینطور که انواع کرم پودر توی بازار هست انواع روشهای استفاده از کرم پودر هم وجود داره کرم پودر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشه؛ یک زیرسازی خوب میتونه شما را خیلی زیباتر کنه و یک زیرسازی بد نه تنها صورت را مصنوعی نشان می دهد بلکه رنگ های آرایشی را هم بدرنگ نشان می دهد. البته هدف از استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش این است که پوست حالت یکنواخت پیدا کنه .

کرم پودر خوب
بهترین کرم پودر

کرم پودر خوب کجاست
به دنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن‌تر باشه و بعد از این تکنیک‌های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنین. این ماده آرایشی مهم‌ترین وسیله آرایشی در کیف شماست. با استفاده از یک کرم پودر خوب کانسیلر براحتی می تونید جوش‌ها و لکه‌های پوستیتان را بپوشانید. البته کرم پودر خوب براحتی پیدا نمی شه. این ماده آرایشی میتونه سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد مخصوصا زمانیکه در چهره شما آثار بی‌خوابی دیده می شه یک کرم پودر خوب میتونه چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کنه.
کرم پودر طبیعی
کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما روشن شده و در عین حال طبیعی به نظر برسد. بهتر است دهانتان را هنگام استفاده از کرم پودر باز نگه دارید تا ناحیه گردن شما در معرض دید باشه و خط مشخص فک شما از بین برود. بعد از اتمام آرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورتتان بمالید. این کار باعث ‌می شه مواد آرایشی روی پوست یکنواخت‌تر شده و در عین حال صورت شما طبیعی‌تر به نظر برسه.

کرم پودرها و روش های استفاده از آن ها
کرم پودرها و روش های استفاده از آن ها

خرید کرم پودر
کرم پودری برای شما مناسب است که وقتی به خط فک پایین مالیده بشه، خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نیاید، هنگام خرید برای تست رنگ کرم پودر باید ۳رنگ نزدیک به رنگ پوستتان را روی خط فک پایین خود بمالید، بعد در نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده ‌می شه یا نه اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید خطی نباید مانده باشه.
تقسیم بندی کرم پودر‌ها براساس نوع پوشش
کرم‌های مرطوب کننده رنگی که علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی مقداری دانه‌های رنگی هم دارند که به پوست رنگ می‌بخشد این کرم برای پوستهای جوان و صاف مناسب است.
فون مایع که رایج‌ترین و محبوب‌ترین شکل کرم پودر است زیرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبیعی به پوست می‌دهد این کرم‌ها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و خشک مناسب هستن و افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع بدون چربی آن استفاده کنن.
کرم پودر این کرم‌ها خیلی مرطوب و غنی هستن مخصوصاً مناسب پوستهای خشک می‌باشند و چون بافت تقریباً سنگین دارند باید شما مطمئن شوید که خوب جذب پوست شده برای این کار از یک اسفنج مرطوب کمک بگیرید.
کرم پودر فشرده یا پنکیک این کرم قدرت پوشش بیشتری داره معمولاً به شکل پودر فشرده شده و به دو صورت چرب و خشک موجود است و استفاده آن معمولاً به کمک اسفنج می‌باشه که روی آن در نظر گرفته شده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید