کاهش چروک های صورت با این روش ها

چروک های صورت همیشه آزار دهنده هستن برای کاهش چروک های صورت بر روی پشت بخوابید: یک موئسسیه امریکایی در زمینه پوست مدعی است که نحوه و شکل خاص خوابیدن در شب منجر به پیدایش خطوطی در صورت می شه که به آن خطوط خواب می گویند. چروکهایی که در سطح پوست ترسیم شده و زمانیکه از خواب بیدارمی شوید از بین نمی رود خوابیدن بر پهلو چروکهای روی گونه و چانه را افزایش می دهد. و خوابیدن بر شکم باعث چروک روی پیشانی می شه. بنابر این به منظور کاهش چروک ها بهتر است بر روی پشت بخوابید.
روش های عجیب برای کاهش چروک های صورت
ماهی بخورید
ماهی ها به خصوص ماهی قزل آلا سرشار از پروتئین است . یکی از مواد اصلی ساختمانی برای پوست.همچنین ماهی ها منبعی ضروری و سرشار از اسید چرب امگا سه می باشه . این اسید چرب باعث بروز رسانی پوست و جوانی و شادابی آن می شه. و چروک های پوست را کاهش می ده.
صورتتون رو چروک نکنید
حرکت های تکرار شونده ماهیچه های صورت مثل همین ریز کردن چشم هنگام مطالعه برای بهتر دیدن باعث خسته کردن ماهیچه ها ی صورت و در نتیجه پیدا شدن شیارهایی در سطح زیر پو ست می شه. این شیار ها سرانجام تبدیل به چین و چروک می شه. بنابراین چشمان خود را گشاده نگه دارید. و اگر نیاز به عینک مطالعه دارید حتما از آن استفاده کنید. و به منظور محافظت پوست دور چشم از آسیب های نور خورشید از عینک آفتابی استفاده کنید.

بهترین کرم پودر

زیاد صورت خود را نشویید
طبق نظر متخصصان پوست شستشوی صورت، پوست را از سدهای طبیعی مثل چربی ها و مرطوب کننده هایی که مانع چروک پوست می شه پاک می کنه. بنابراین مرتب صورت خود را نشویید چون این سد های طبیعی از بین می رود . اگر چنانچه صابون مورد استفاده شما دارای محافظ های پوستی و مرطوب کننده نباشه بهتر است به جای استفاده از صابون از پاک کننده های مخصوص صورت استفاده کنید.
ویتامین c بمالید
تحقیقات نشان می دهد که ویتامین سی به تولید کلاژن کمک موثری می کنه و از آسیب های ناشی از اشعه های ماورائ بنفش ممانعت می کنه. همچنین باعث اصلاح مشکلات رنگیزه ای پوست و بهبود ورم پوستی می شه. اما مهم این است که کدام نوع ویتامین سی استفاده بشه. طبق مطالعات اسید آسکوربیک ال برای رفع چروک های صورت بسیار موثر است.
قهوه رو جایگزین کاکائو کنید
اطلاعات ثبت شده در مجله بین المللی تغذیه در سال ۲۰۰۶ ثابت می کنه که کاکائو شامل مقدار زیادی از دو نوع فلاونول رژیمی با نام های کاتچین و اپی کاتچین دو نوع آنتی اکسیدان می باشه که پوست را از آسیب های نوری محافظت می کنه . و خون رسانی به سلول های پوست را بهبود می بخشد . همچنین آبررسانی به پوست راتحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شه که پوست لطیف تر و نرم تربه نظر آید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید