نکته هایی برای آرایش لب

نکته هایی برای آرایش لب

اگر می خواید یک آرایش لب متفاوت رو تجربه کنید این مطلب رو بخونید. یکی از نکته های مهم زیبایی و آرایش, آرایش لب است. اگر می خواهید آرایش لبی زیبا داشته باشید به این نکات دقت کنین.
شروع کار
بعد از آماده سازی صورت و لب ها، روی لب ها را با کرم پودر صورت کمی پوشش می دهیم.با این کار، آرایش لب ها ماندگارتر می شه. با مداد لب، روی خط لب ها را می کشیم.اگر دوست دارید لب ها برجسته تر نشان داده شوند، اول بالای لب را کمی بالاتر از خط طبیعی لب می کشیم و این خط را به دو طرف لب و این بار روی خط طبیعی لب ، به سمت دو گوشه لب ادامه داده و بعد خط لب پایین را می کشیم.اگر لب پایین را کمی به طرف داخل بکشید، لب پایین هم پرتر به نظر خواهد رسید. با همان مداد لب روی لب ها ، بخصوص اطراف خط لب را پر می کنیم.این روش باعث می شه خطی که کمی بیرون از لب ها کشیده اید، با انعکاس نور دیده نمی شه و لب ها کاملا پر و طبیعی به نظر برسند. با کمک برس ،رژ لب را خیلی تمیز و عالی می کشیم. با پودر یا پنکک، و ابر کمی روی لب ها به آرامی ضربه می زنیم. حالا کار به اینجا که رسید برید سراغ مرحله

نکته هایی برای آرایش لب
نکته هایی برای آرایش لب

رژ لب
رژ لب قرمز

بعدی
این کار ها رو هم می تونید ادامه بدید
می تونید برای زیباتر شدن لب ها، یک دستمال کاغذی را بین لب ها گذاشته و لب ها کمی به هم بفشارید.با اینکار ، رژ اضافه روی دستمال منتقل شده و رژ لبی کاملا صاف خواهید داشت.اینکار برای افرادی که رژ لب های ترکیبی استفاده می کنن، عالی است. حالا دوباره رژ لب را به صورت ضربه ای روی لب ها زده و در صورت تمایل، وسط لب ها را برق لب بزنید. در آخر دور لب ها را با برس باریک و کمی کرم پدر کاملا صاف کنین.با اینکار آرایش لب های تان خیلی زیباتر خواهند شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید