ماندگار کردن رژلب با این ترفند ها

برای ماندگار کردن رژلب ها تون رو با این روشها استفاده کنید و از این روش کمک بگیرید اگر شما هم با مشکل ماندگار نبودن رژ لب روی لب هایتان دچار هستید و رژ لب های تان روی لب تان چروک و پراکنده می شه با ما همراه شوید.
خط لب دوست شما
من دوست دارم محدوده‌ی لب‌ها را با خط لب شکل بدهم و درون این محدوده را هم با خط لب پر کنم. شما به دلیل کیفیت رژ لب نمی تونید با آن دور لب‌ها را به خوبی رسم کنین. در صورتی که با رژ لب این کار را انجام بدید نتیجه آن نامرتب‌تر از یک خط خواهد شد. خط لب کمی خشک‌تر است، بنابراین بر روی لب جا‌به‌جا نمی شه. بر عکس رژ لب به دلیل دارا بودن ساختار مرطوب‌تر، جابه‌جا می شه.
رژلب فقط وسط لب ها
مقداری رژ لب معمولی بر روی خط لب‌ها بکشید. البته دقت کنین فقط در وسط لب‌ها این کار را انجام بدید و از کشیدن رژ لب در حاشیه‌ی لب‌ها خودداری کنین. در صورتی که واقعاً به رژ لب‌های معمول علاقه‌مندید از خط لب به عنوان پایه اطراف لب‌ها استفاده کنین و بعداز یک رژ لب با ترکیب دارای ماندگاری بالا استفاده کنین. این گونه رژها خشک‌تر هستن. علاوه بر این می تونید از خط لب صرف‌نظر کرده و از رژ لب فقط در وسط لب‌ها استفاده کنین.

رژ لب

بجای رژ پودر بزنید
می تونید یک دستمال در اطراف لب‌هایتان بذارید و مقداری پودر شفاف روی لب‌‎هایتان بپاشید. همچنین می تونید از پودرهای فشرده استفاده کنین و روی لب‌های خود بمالید. برای استفاده از پودر در دور لب‌ها می تونید از قلم مو استفاده کنین.

مراقبت از پوست
علاوه بر مرطوب نگه داشتن لب‌های خود به وسیله‌ی نوشیدن مقدار زیاد آب، فرموش نکنین برای پوست اطراف لب‌‎های خود از همان محصولاتی که برای بقیه‌ی صورتتان استفاده می‌کنین، استفاده کنین.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید