لاغری فوق سریع

لاغری فوق سریع یا چطور در ۶۰ ثانیه لاغر شویم؟

لاغری فوق سریع ، چطور در ۶۰ ثانیه لاغر شویم ؟

برای لاغری فوق سریع و اینکه در ۶۰ ثانیه لاغر شویم  بهتر است به تمرینات فوق سریع و قدرتی هیت سری بزنیم. تمرین های فوق سریع هیت در دنیای تناسب اندام به یک استاندارد تبدیل شده اند، اما واقعا چقدر می توان لاغر شد.

مجله گل گیس لاغری فوق سریع را بررسی می کند که آیا فقط یک دقیقه ورزش می تواند همه آنچه شما برای لاغر شدن نیاز دارید را تامین کند یا نه؟ آیا می توانیم در ۶۰ ثانیه لاغر شویم ؟

مارتین گیبالا کارشناس تمرینات ورزشی با شدت بالا (هیت)، درباره اینکه در ۶۰ ثانیه لاغر شویم می گوید: تنها شصت ثانیه تمرینات ورزشی شدید بصورت سه بار در هفته می تواند به شما در رسیدن به تناسب اندام دلخواه خود کمک کند.

تا چه میزان می توان با استفاده از این تمرینات کوتاه اما شدید لاغری فوق سریع لاغر شد؟

تمرین لاغری فوق سریع  شامل سه ست بیست ثانیه ای از تمرینات ورزشی است که شما باید تا آنجا که توان دارید تمرین را به شدت انجام دهید و پس از آن دو دقیقه استراحت فعال دارید که در طول این مدت زمان دو دقیقه ای می توانید به بازیابی تنفس خود پرداخته و آرامش و اشتیاق کسب کنید. با احتساب مدت زمانی برای گرم شدن و همچنین مدت زمانی برای سرد شدن بعد از تمرین شما کلا ۱۰ دقیقه باید برای این تمرین زمان در نظر بگیرید. بنابراین این تمرین در حقیقت ۶۰۰ ثانیه است که ۶۰ ثانیه آن همراه با عرق کردن است و مابقی صرف گرم و سرد شدن است.

تمرینات لاغری فوق سریع را چگونه انجام دهیم؟

برای لاغری سریع ، این یک دقیقه در عرض شش هفته می تواند باعث بهبود ۱۲ درصدی تناسب اندام هوازی و همچنین تناسب اندام متابولیک یعنی توانایی ماهیچه ها برای سوزاندن کالری بشود. چنین بهبودی به معنای کاهش ۱۲ تا ۱۵ درصدی ریسک ابتلا به بیماری هالی قلبی عروقی و همچنین سایر انواع بیماری ها می باشد.

پس از دو دقیقه خنک کردن، زمان شتابزدگی است. آنا رکورد مقاومت در برابر هشت، که همان قدر که من می توانم بروید و حفظ حداکثر سرعت در سراسر. او به من زل زده است تا سرعت خود را برای یک نانو ثانیه نگذارد و تا زمانی که من نهایت سرعت ۲۰ ثانویه خود را به پایان رسانده ام، من به صورت بنفش، بیش از حد نفس نفس به او گفتم که در ۱۰ ثانیه دیگر من شروع به گریه . پس از سه دقیقه خنک شدن (ضروری است برای اطمینان از اینکه فشار خون شما به طور خطرناک پایین نمی آید و شما ضعیف می شوید)، من حوله را پایین می آورم و راه می رود.

برای انجام تمرین لاغری فوق سریع ، ابتدا به میزان دو دقیقه خودتان را گرم کنید و سپس با حداکثر توان خود و در صورت امکان حداکثر میزان قابل تحمل از وزنه به اندازه ۲۰ ثانیه دراز و نشست انجام دهید و دو دقیقه نفس بگیرید و یک بیست ثانیه دیگر با حداکثر توان خود و در صورت امکان حداکثر میزان قابل تحمل از وزنه اسکوات انجام دهید و باز دو دقیقه تنفس و یک بیست ثانیه دیگر در انتها با حداکثر توان خود حرکت شنا را انجام دهید و سپس سه دقیقه را صرف سرد کردن بدن خود کنید.

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید