راز فریبنده بودن برخی از زنان چیست

راز فریبنده بودن برخی از زنان چیست؟(قسمت دوم)

از آنجا که بخش عظیمی از تلاش های ما برای کسب رضایت و تایید افراد مختلف است و در دنیا به جز حس راضت شخصی و قلبی از خودمان بخشی از نیاز های روحی مان در گروه توجه و اهمییت دیگران است، امروز با بخش دومین راز زنان فریبنده در خدمتتان هستیم.

با توجه به آنچه که در مطالب قبل گفته شد، این موضوعات را نیز در نظر داشته باشید.

راز زنان فریبنده چیست؟

گفتگو در مورد موضوعات مناسب

زمانی که در یک جمع قرار می گیرید تنها به علاقه مندی های خود فکر نکنید، افراد محبوب کسانی هستند که با زیرکی تمام علاقه مندی های دیگران را در رابطه ها کشف می کنند و در هنگام صحبت کردن با آنها زمینه های گفت و گو را رعایت می کنند.

هیچ کس از شما انتظار ندارد که در تمام زمینه ها یک متخصص باشید، باید به آنها بگویید که فقط به دلیل علایق شخصی است که تمایل دارید در مورد موضوعات مختلف با دیگران به بحث و گفتگو بنشینید. ذهن خود را باز کنید، اجازه دهید تا دیگران توضیحات لازم در مورد موضوعات مختلف را برای شما بازگو کنند. رو راست باشید و به آنها بگویید که دانشتان در مورد برخی چیزها محدود است و بدتان نمی آید که چیزهای بیشتری در مورد آن مبحث یاد بگیرید، این کار خیلی بهتر از ضایع شدن پنهان و علنی شماست.

درباره کسی منفی گویی نکنید

اگر در جمعی در حال صحبت کردن هستید که همه افراد به نحوی در مورد یک شخص بخصوص در حال غیبت کردن هستند و به نوعی تمامی حرف هایشان حالت سرزنش و مزمت آن فرد است، بد نیست در آن لحظه به این فکر کنید که اگر شما هم با این افراد هم زبان شوید به نوعی اعلام می کنید که می توانید برداشت های منفی و نکوهیده از افراد را در همه جا پراکنده کنید و شخص غیر قابل اعتماد هستید.
گفتن چیزهایی که در دیگران دوست می دارید می تواند ۱۰۰% شما را تبدیل به یک فرد جذاب کند. در عین حال با این کار می توانید حس اعتماد دیگران را نیز به خود جلب کنید. همه اطرافیان به این نتیجه می رسند که شما هیچ وقت ایده ی بدی نسبت به دیگران ندارید. همه به این نتیجه می رسند که آبرویشان در دست شما محفوظ خواهد بود.

حرف های ضد و نقیض نزنید

این که در یک مورد یا درباره یک فرد به شخصی بگویید که به آن علاقه مند هستید و به فرد دیگری بگویید که اصلا از آن مورد خوشتان هم نمی آید، در واقع به نوعی اعلام می کنید که دروغگو هستید. زیرا ممکن است در جایی آن دو فرد همدیگر را ملاقات کنند و این بسیار برای شما بد خواهد شد.

راز فریبنده بودن برخی از زنان چیست
راز فریبنده بودن برخی از زنان چیست

تملق گو نباشید

برخی از افراد برای کسب محبوبیت در میان سایر افراد بی جهت و بی ملاحظه و حتی به دروغ از آنها و یا از چیزی تعریف و تمجید می کنند. و این ادا و ادعا برای برخی از افراد به خوبی قابل درک است.

این کار خصوصاً در ارتقای عزت نفس دیگران نقش مهمی را بازی میکند. چیزهایی که خوشتان می آید را انتخاب کنید و در هر شرایطی به آنها اشاره داشته باشید. اگر از کاری و یا از کسی خوشتان می آید راهی برای بیان آن پیدا کنید و فوراً به آن اشاره کنید. اگر برای انجام این کار بیش از اندازه صبر کنید، ممکن است حرف های شما قدری ریاکارانه جلوه کنند. زمانیکه احساس می کنید با تشویق های خود می توانید زمینه پیشرفت را برای آنها فراهم آورید، حتماً این کار را انجام دهید و از آنها تعریف کنید. در هر حال صداقت داشتن در بیان احساسات حسی را به اطرافیان می دهد که کاملا قابل درک است.

در پذیرش تعریف و تمجید مهربان باشید

درباره احساسات و قضاوت های مثبت دیگران همانند مریخی ها نباشید و در جواب کل نیت و محبت طرف را با یک خیلی ممنون” گفتن و یا ابراز لطف داری” به اتمام نرسانید. به افراد نشان دهید که قدر شناس احساسات و محبت های آنها هستید. همین که به دیگران نشان دهید بابت احساسات خوبشان نسبت به شما، لطف و محبت می کنند، سبب می شود تا افراد در ابراز این احساسات پایدار تر و مصمم تر شوند.

به لحن کلامتان توجه کنید

یکی از نکات ضروری که باید همواره به خاطر داشته باشید، ماهیت صحبت کردن است. برخی از افراد هستند که در درون خود احساس ناامنی می کنند و به راحتی نمی توانند تعریف و تشکر دیگران را پذیرا شوند. در مورد یک چنین افرادی بیشتر باید دقت کنید و روان و سلیس با آنها صحبت کنید. اگر تمایل داشتید به آنها بگویید که “امروز زیبا شده اید” تن صدایتان باید همانطوری باشد که می گویید: “امرور روز زیبایی است.” گاهی حریم اطراف حتی با لحن و کلام مورد تهاجم قرار می گیرد و آنها از پذیرش دیگران در این محیط به شدت احساس ناخوشایند خواهند داشت.

خلاصه در گفتارهای خود صداقت داشته باشید، مهربانی و ادب، داشته باشید. بی خود و بی جهت از دیگران تعریف نکنید. همیشه موقر و متین باشید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید