نکته های برای نچسبیدن مژه ها درهنگام ریمل زدن

نکته های برای نچسبیدن مژه ها در هنگام ریمل زدن

مشکل چسبیدن مژه ها در هنگام ریمل زدن یک راه حل هم داره

گل گیس راهنمایی های خیلی خوبی را برای خلاص شدن از دست چسبیدن مژه‌ها به هم ارائه کرده است. این راهنمایی‌های ساده را بخوانید و بعدیک ریمل بردارید و همه‌ی آنها را امتحان کنین!

آرایش چشم

قدم اول برای بهتر شدن نمای ریمل

پاک کردن برس ریمل پوشیده شدن بیش از حد برس ریمل از مواد، دلیل اصلی بد شکلی ریمل، روی مژه‌هامی باشه. شما می تونید برس ریملتون را عوض و یا راحت‌تر از آن با یک دستمال کاغذی پاک کنین. یک راه ساده این می باشه که بعد از استفاده از ریملتون و قبل از اینکه درش را ببنید، برس ریملتون رو تمیز کنین.

روی هم ریمل نزنید بعضی از افراد عادت دارند برای ضخیم‌تر نشان دادن مژه‌هایشان چند لایه از ریمل روی هم استفاده کنن. به هرحال ضخامت زیاد، با چسبیدن مژه‌ها به هم همراه می باشه. ۲ یا ۳ لایه کافیست!

نکته های برای نچسبیدن مژه ها درهنگام ریمل زدن
نکته های برای نچسبیدن مژه ها درهنگام ریمل زدن

ریمل ها رو دور بندازید!

لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته، می‌توانند باعث انواع و اقسام مشکلات شوند و متاسفانه، ریمل جزو محصولاتی است که کوتاهترین طول عمر را داره. معمولا بعد از سه ماه ریمل شروع به خشک شدن می‌کنه، و از آن به بعد باعث چسبیدن مژه‌ها به هم می شه. همچین در این زمان باکتری‌ها هم شروع به فعالیت کرده و خطرناک می شن، بنابراین بهتر است در اولین فرصت ممکن آنرا دور بیاندازید. در واقع وقتی بوی آن تغییر کرد، زمان جایگزین کردنش فرا رسیده است. برس خشک ریمل هم می تونه مژه ها رو از هم جدا کنه.

کجا نگهشون میدارید؟

دمای خونه و خرابی زود هنگام حرارت بیش از حد میتونه باعث بشه اکثر لوازم آرایش زودتر از زمان معمول منقضی شوند. بنابراین مراقب جایی که آنها را نگهداری میکنین باشید. برای ریمل‌های ضد آب، بهترین مکان ممکن، یخچال می باشه. این طوری، ریمل را در مکانی سرد، خشک و دور از تابش نور خورشید نگهداری کنین.

نکته مهم و ساده

در ریملتون رو حتما محکم ببندید مطمئن شوید بعداز اینکه کارتان با ریمل تمام شد، درب آنرا بخوبی بسته‌اید. شما نباید به میکروب‌ها و ذرات خارجی اجازه ورود به هر یک از لوازم آرایشیتان را بدهید. بسته نگه داشتن درب لوازم آرایش و اجازه ندادن به ورود هوا به داخل آنها، به افزایش عمرشان کمک می‌کنه.

در آخر هم اگر مژه هاتون به هم چسبیده اونا رو با برس خشک ریمل یا شونه های مخصوص این کار جدا کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید