زیبا شدن بدون آرایش هم ممکن است

زیبا شدن بدون آرایش هم ممکن است

اول از همه بگم که خدا هیچ موجودی رو خلق نکرده که زشت باشه پس شما هم زیبایی خودتون رو دارید اگر دختر کم سن و سالی دارید که قرار است برای مهمانی یا بیرون آرایش کنه، برای شما میکاپ دخترانه خیلی ساده ای پیشنهاد می کنیم که مناسب برای دختران نوجوان است.

آموزش آرایش صورت

آرایش لب ها
برای آرایش چشم و آرایش لب ها، از رنگ های روشن و ملایم استفاده می کنیم. هر چقدر رنگ ملایم تر باشه، آنها را جذاب تر و زیباتر می کنه.
آرایش صورت
ترکیبات آرایش صورت، شامل یک سایه ملایم قهوه ای یا گلبه ای خیلی کمرنگ، خط چشم ساده، ریمل، یک رژ لب لایت و همرنگ لب است.
کرم پودر
برای آرایش محو و نامریی هیچ گاه از کرم و کرم پودرهای براق و خیلی روشن استفاده نکنین. در این نوع آرایش، لوازم آرایش پودری به همراه قلم های مخصوص آنها در سایزهای مختلف مورد نیاز است.
خط چشم
با نازکترین قلم مو با استفاده از پودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات، خطی باریک ونازک لابه لای مژه های بالا که گاهی عرض آن نیم سانت بیشتر نیست به اندازه خود چشم بکشید و سعی کنین این خط از چشم بیرون نزند. فقط حالت چشم را کمی تغییر بدید.

زیبا شدن بدون آرایش هم ممکن است
زیبا شدن بدون ارایش هم ممکن است

ریمل زدن مخصوص
از ریمل بدون خورده مژه تنها برای تیره کردن مژه ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده می شه. اول از عرض مژه ها و بعد از آن، تنها مژه های بالا را از طول ریمل بزنید. ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت بدید. بعد با برس پهن و مخصوص پودرهای پوشاننده صورت، همه نقاط را خوب بپوشانید که بهتر است برای یک دست شدن و محو شدن لکه های قهوه ای، اول روی این نقاط پودر زده و بعددوباره همه صورت را کامل و یکدست بپوشانید. بعداز اینکه رژگونه تمام شد، از برس قبلی استفاده کنین.
گونه ها
روی رژگونه این برس را بکشید تا رژگونه محو بشه؛ حتی از این برس برای پشت چشم ها استفاده کنین تا کاملا صورت به یکنواختی برسد. بعد از آن می تونید از یک رژ لب طبیعی مثل گلبه ای استفاده کرده و جلوه ای شیک و طبیعی داشته باشه. کار در همینجا تمومه و شما می تونید که برای مهمونی رفتن آماده بشید.