آیا روش های استفاده از انواع کرم پودر ها رو می دونید؟

آیا روش های استفاده از انواع کرم پودر ها رو می دونید؟

خیلی از خانوم ها بعد از خریدن کرم پودر مناسب خودشون نمی تونن اون نتیجه ای که باید رو از استفاده از این کرم پودر ها بگیرن در اینجا من می خوام کمکی بکنم به این دوستان تا با خوندن این مطلب بتونن بهترین استفاده رو از کرمی که خریدن ببرن
بزنید و فورا پخش کنین
با زدن برس در پنکک و پخش کردن آن روی صورت به صورت حرکات مدور هماهنگی کرم پودر را ایجاد کنین. نگران ماتی جلای چهره تان نباشید. صورتتان را مرطوب کنین و بذارید کرمتان جذب بشه. این موضوع سبب می شه که کرم پودرتان کاملا در سطح پوست بماند.

کرم پودر خوب
بهترین کرم پودر

با نوک انگشت یا اسفنج آرایشی بمالید
بعداز اتمام کار با یک دستمال ایجاد نمناک روی صورتتان بزنید تا اضافه های پن کیک را از روی آن برداره و درخشش لازم به چهره تان داده بشه.
هنگام زدن کرم پودر دهانتان را باز کنین
دو رنگ کرم پودر را همیشه دم دست داشته باشید. یکی برای زمستان و یکی دیگه برای تابستان. اغلب ماه های سال اگر این دو رنگ را با هم مخلوط کنین هماهنگی خیلی زیبایی به دست می آید. بعداز اتمام آرایش، یک تکه پارچه را روی صورتتان بزنید که هم آخرین پوشش را تکمیل کنین و هم نرمشی به ظاهرتان داده باشید.
کرم پودر حرفه ای و طرز زدن اون

آیا روش های استفاده از انواع کرم پودر ها رو می دونید؟
آیا روش های استفاده از انواع کرم پودر ها رو می دونید؟

رنگ پوستتان را پیدا کنین
کرم پودر را روی خط چانه امتحان کنین و در نور روز آن را چک کنین. اگر بدون مالیدن، رنگ ناپدید شد، رنگ کرم پودر عالی است.
آماده کردن پوست
برای داشتن زمینه ی مناسب، از تمیز و مرطوب بودن پوستتان اطمینان حاصل کنین. پنج دقیقه صبر کنین تا مرطوب کننده جذب پوست تون بشه.

روی صورت تان پخش کنین
حرفه ای ها توصیه می کنن که اگر پوشش کم می خواهید، کرم را با انگشتان روی پوست پخش کنین. برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنین.کرم پودر را همه جای پوست شامل ناحیه ی چشم ها محو کنین. از وسط شروع و به اطراف محو کنین. برای مراسم های بزرگ و یا عکس گرفتن کرم پودر بیشتری اضافه نکنین.
بعد از کرم پودر نوبت کانسیلر است
پیش از استفاده از کرم پودر، بیشتر از حد نیاز کانسیلر استفاده خواهید کرد. و زمینه ی کرم پودر مانع چروک شدن کانسیلر می شه. از کانسیلر سبک و یک درجه روشن تر از پوستتان استفاده کنین. کانسیلر خیلی روشن، مصنوعی است. برای پوشش حلقه های تیره ی زیر چشم از برس کوچک و نوک تیز استفاده کنین. اگر عیوب ریز دیگه صورت تان با کرم پودر پوشیده نشدن، می تونید از یک مقدار کانسیلر استفاده کنین.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید