آرایش صورت به شکل بسیار جذاب و ساده

شما هم اگر به دنبال یک آرایش صورت ساده و زیبا هستید این مطلب را بخوانید
برای زیبایی آرایش صورت رنگ سایه و رژ لب یکی باشه در این مطلب نکات آرایش صورت را برایتان یادآوری می کنیم که شاید تاکنون نمی دانسته اید. نکاتی که به زیبایی بیشتر آرایش صورت کمک می کنن و می تونید برای زمان طولانی تر از زیبایی و تمیزی میکاپ لذت ببرید.
گرم کردن رنگ مداد ها!!!
نوک مدادچشم سیاه، سبز، آبی، سفید یا هر رنگ دیگه که کمرنگ است و سخت می توان از آن استفاده کرد را یک ثانیه زیر حرارت فندک نگه دارید. ۱۵ ثانیه آن را کنار بذارید تا خنک بشه. بعدآن را امتحان کنین تا ببینید تا چه اندازه پررنگ تر شده است این یکی از نکات آرایش صورت است.

آرایش صورت

سایه و مداد سفید
برای زیبایی آرایش صورت سایه در پشت پلک شما خیلی زیباتر و درخشنده تر دیده بشه، با کمک مداد چشم سفید، پشت پلک را سفید کنین. این لایه ماتی که پشت چشم ایجاد می شه موجب دیده شدن بیشتر سایه می شه زیرا با رنگ پوست بقیه جاهای صورت فرق داره.

سایه های جدولی
برای اینکه سایه دودی در قسمت انتهایی چشم خود ایجاد کنین، می تونید دو خط عمودی که با دو خط افقی قطع شده و حالتی شبیه جدول ایجاد کرده اند، در پشت پلک به صورت مورب رسم کنین. بعدبا کمک گوش‌پاک‌کن آن را پخش و محو کنین.

زیر دستی از قاشق
در آرایش صورت زیبا هنگامی که ریمل می زنید، احتمال اینکه نوک مژه ها به پشت پلک برخورد و ایجاد لکه کنن، زیاد است. برای جلوگیری از این امر، پشت قاشق را بالای پلک قرار بدید و بعدریمل بزنید.

رژلب را با پودر استفاده کنید
در این مدل آرایش صورت برای اینکه رژلب رو لب دوام بیشتری داشته باشه، یک دستمال کاغذی روی لب قرار بدید و با کمک قلم، پودر بی رنگ صورت را روی لب ها بزنید. شاید این کار چندان کاربردی به نظرتان نرسد. اما موجب می می شه تا رژلب برای مدت طولانی تری روی لب ها باقی بماند و دیرتر شفافیت و رنگ خود را از دست می دهد این یکی از جدیدترین نکات آرایش صورت است.

ویتامین A
در مدل آرایش صورت دخترانه اگر سایه پودری دارید و می خواهید از همان رنگ برای لب ها هم استفاده کنین، آن را با کمی پماد بی‌رنگ ویتامین A مخلوط کنین و با قلم مو روی لب ها بمالید.

مداد قبل از رژگونه
صورت آدم های مختلف با هم فرق داره و برای اینکه بدانید دقیقا کجا را باید تیره تر کنین تا گونه ها برجسته تر دیده شوند از یک مداد یا دسته قلم موی آرایش کمک بگیرید. آن را روی استخوان گونه قرار بدید تا شیب و زاویه درست گونه را بیابید. بعدبا برس رژگونه در همان زاویه رنگ را روی پوست اعمال کنین این یکی دیگه از نکات آرایش صورت است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید